2011. július 6., szerda

Gyerekkorom kedvenc ételei-játék

A játékra MrsSame, a Kincsek, ízek, pillanatok blog szerzőjétől kaptam az invitálást. Köszönöm szépen!

Először is a játék menete, lényege:


Gyűjtsük össze gyermekkorunk kedvenc ételeit, sütijeit blogunkon!
Bizonyára mindenkinek vannak kedvencei, melyekhez akár kedves történetek is fűződnek. Emellett persze akadnak olyan ételek is, amiket valamiért nagyon nem kedveltünk.
A számot tekintve nincs szabály, mindenki annyi ételt sorol fel, amennyihez kedve van! Így jobban megismerhetjük egymás ízlésvilágát és egy kicsit nosztalgiázhatunk is! :)
Egy bloggernek 5 másikat kell meghívnia a játékra!
A kategóriákat mindenki maga állíthatja fel (főételek, levesek, desszertek, stb.), de nem fontos kategóriába szedni.

Napok óta rágódom a kérdésen, én ugyanis annyira válogatós gyerek voltam, hogy ma, anyaként nem is értem, hogy saját édesanyám hogyan bírta elviselni.
Leves:
A levest annyira nem szerettem, hogy szegény anyám egyszer még az orvoshoz is elvitt, hogy nem lesz-e valami bajom. Talán az egyetlen leves, amit hajlandó voltam megenni, az a borsóleves volt, de azt se túl sűrűn. Még annál is ritkábban a húslevest. De hogy mennyire változik az ember, ma már szinte minden levest szeretek, talán a bab az egyetlen, amit azóta sem, viszont szerencsére a gyerekeim imádják a levest (még a legnagyobb lányom is, aki azért mutat valami rokonságot az én válogatós fajtámmal, csak ő a hússal nincs barátságban)
Főétel:
erre egyszerű és egyértelmű a válasz: tejfölös csirkepörkölt nokedlivel és ha lehet, akkor tyúkgombával ( így hívják felénk  a szekfűgombát)
Savanyúság: 
kovászos uborka
Desszert: 
csokis kosaras süti, kókuszkocka, mézes krémes, de ebben nem voltam válogatós kicsit sem......
Gyümölcs: 
badacsonyi lány lévén első helyek egyikén a szőlő áll, majd a sárgabarack és a cseresznye.......egyikből sem ettem jót évek óta. Illetve a banán, amit apukám hozott nekem minden nap. Viszont sok gyerekkel ellentétben nem szerettem a dinnyét.
Nasi:
sky nevű jégkrém, illetve a szamba szelet 
Amit viszont szinte semmilyen formában nem voltam hajlandó megenni(a levesen kívül), azok a zöldségek. Nem is tudom min nőttem fel. Nem szerettem a rizi-bizit, a karfiolt, a tököt (azt mondjuk a mai napig se), a babot, a paprikát, a paradicsomot, csak a krumplit, de azt krumplival.
Akiket játszani hívok:
Remélem elfogadjátok a meghívást, kíváncsian fogom olvasni a posztjaitokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése