2011. március 12., szombat

Baconos-gombás omlett-pizza

Gizinél láttam meg ma reggel az omlettet. Rögtön megkívántam, ezer éve nem csináltam. Gyorsan mentem és szétnéztem a hűtőben, mégis mi kerüljön bele. Bacon meg gomba valahogy mindig van itthon, ráadásul a gomba csak pár szem volt, amolyan semmire nem elég mennyiség, így meg is pecsételődött a sorsa

És hogy miért pizza? 2 éves fiam mindig a pulton ül, mikor főzök. Ez több szempontból is praktikus, nem csak azért mert így mindent meg tud kóstolni, de mindig szem előtt is van.......mert ő bizony pillanatok alatt elfoglalja magát. Ma, mivel apa is itthon volt, kicsit megkésve érkezett a pultra. Mikor meglátta a serpenyőben a tojást felkiáltott: "Pizza, pizza"........én meg nem akartam elrontani az örömét, ha pizza, hát legyen az. Így került bele tölteléknek a paradicsom és a mozzarella.


Hozzávalók
2 tojás
1 ek olaj
2 gomba
2 szelet bacon
só, bors
zöld fűszerkeverék
1 paradicsom
4-5 szelet mozzarella

Elkészítés
  1. A gombát és a bacont kockákra vágjuk, majd az olajon pár percet pirítjuk. Megszórjuk a zöld fűszerkeverékkel (ami esetemben oregánót, majorannát, bazsalikomot, petrezselyemzöldet, zsályát tartalmazott). Ráöntjük a csipet sóval felvert tojást és addig sütjük, amíg a tojás átsül. Én ekkor egy palacsinta-lapáttal óvatosan megfordítottam.
  2. Az egyik felére tettem 2 szelet paradicsomot, arra 1-1 szelet mozzarellát s az  omlettet óvatosan félbehajtottam
  3. Mozzarellás paradicsomsalátával ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése