2011. március 5., szombat

Tejszínes hús

Anyósom gyakran készíti ezt az ételt. Régen nem szerettem, sőt! De annyira egyszerű elkészíteni, hogy ha kevés az időm, akkor könnyen esik rá a választás. Még mindig nem a kedvencem, de mára egészen kibékültem vele (mármint az étellel, anyósommal semmi bajom nem volt)..........szóval anyósomtól tanultam, aki természetesen az egyik kolléganőjétől kapta, aki............ az eredete kinyomozhatatlan. Nem baj.



Hozzávalók

40-50 dkg csirkemell
kis liszt
4 dl tejszín
2 tojás
kb 25-30 dkg reszelt sajt

Elkészítés:
  1. Egy hőálló tálat kivajazunk és beletesszük a reszelt sajt felét,
  2. A tojásokat elkeverjük a tejszínnel és a felét a sajtra öntjük.
  3. A csirkemellet felszeleteljük, megsózzuk (én kicsit meg is szoktam kloffolni), megforgatjuk lisztben és a tejszínre tesszük a szeleteket. Rátesszük a maradék sajtot, ráborítjuk a maradék tejszínt és előmelegített sütőben 180 fokon kb 40-50 perc alatt megsütjük
  4. Krumplipürével vagy hercegnőburgonyával tálaljuk.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése