2011. március 17., csütörtök

Bolognai cannelloni 3 féle sajttal



Hozzávalók

6 dl paradicsomszósz (ízesítés nélküli)
2 ek cukor
só, bors
olasz fűszerkeverék
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
50 dkg darált hús
olaj

cannelloni tészta
1 paradicsom

sajt (én edamit, parmezánt és mozzarrellát használtam)

Elkészítés
  1. A vöröshagymát megtisztítjuk, apróra vágjuk és olajon megdinszteljük. Rátesszük a darált húst, sózzuk-borsozzuk, ráreszeljük a fokhagymát. pirítjuk, amíg a hús elveszti hús-színét, ekkor felöntjük a paradicsomszósszal, ízesítjük a fűszerkeverékkel és a cukorral és 35-40 percet főzzük, néha keverjük meg. Ha kész, hagyjuk hűlni.
  2. Hőálló tálat kivajazunk, beletesszük a karikára vágott paradicsomot, arra a mozzarellát. 
  3. A cannellonikat megtöltjük a kissé hűlt szósszal. Én azt úgy csináltam, hogy a tészta egyik végét befogtam egy kiskanállal, egy másikkal pedig belekanalaztam a húsos szószt. A tésztákat szorosan egymás mellé beletesszük a tálba. A maradék szószt ráöntjük, egyenletesen eloszlatjuk, hogy mindenhol befedje és megszórjuk a reszelt sajttal (én most edámi és parmezán keverékével)
  4. Befedjük alufóliával és előmelegített sütőben 180 fokon fél órát sütjük. Levesszük az alufóliát és további 15 perc alatt megpirítjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése