2011. március 18., péntek

Paradicsomleves betűtésztával

Ez amolyan klasszikus.............klasszikus menzás kaja :-) de én sokakkal ellentétben szerettem a menzán enni (mert nálunk igenis jól főztek) és főleg paradicsomlevest.
Tudom-tudom, ilyesmit paradicsomból illik készíteni, meg turmixolni, meg minden, de én ennél bizony maradok a menzás verziónál..........szigorúan betűtésztával, mert a paradicsomleves azzal az igazi !

Hozzávalók

olaj
1 ek liszt
200 g sűrített paradicsom (vagy 1 liter paradicsomlé)
víz
cukor
csipet só
1 kis fej vöröshagyma
zellerlevél (nálam szárított, mert csak ilyen elérhető nekem)

betűtészta

Elkészítés:
  1. A sűrített paradicsomot felkeverjük vízzel.
  2. A lisztet az olajon picit sütjük, majd felengedjük a paradicsomos vízzel (paradicsomlével), ízesítjük cukorral (ki mennyire szereti édesen, én nagyon ), csipet sóval, beledobjuk egészben a megtisztított hagymát és a zellerlevelet. Felforraljuk, majd belefőzzük a betűtésztát.
A Facebookon is megtalálsz

2 megjegyzés:

  1. Szia ha nagyon edesen szeretem mennyi cukor kell bele kb?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Éljen a menza-kaja, én is szerettem :D Mennyi víz kell a 200g sűrített parihoz? Mert az nem mindegy, nehogy víz-ízű legyen :o

    VálaszTörlés