2011. április 12., kedd

Gyümölcstorta

Félig-meddig túl vagyunk a konyhafelújításon, így újra tudok főzni. Bár az új tűzhelyet még kicsit tanulni kell, de asszem nem lesz nehéz. Természetesen a felfordulás kellős közepén volt Apa névnapja, így ezzel az egyszerű tortával "szúrtam ki a szemét", de azért kb egy ültő helyben elfogyott. A 2 éves fiam nem is bírta kivárni, hogy elkészüljön, még melegen tartott egy kis minőség-ellenőrzést (ez sajna a képen is látszik), mikor kész lett gyorsan lefotóztam, betettem a hűtőbe, de fél óra múlva egy óvatlan pillanatban eltüntette róla a kivi felét is.
Lehet kapni kész gyümölcstorta lapot, de annyira egyszerű, hogy soha nem vennék készen. Ez egy nagyon finom alap.

Hozzávalók
3 tojás
4 ek cukor
1 ek ecet
2 ek olaj
5 ek liszt
fél sütőpor

1 csomag pudingpor
4 dl tej
3 ek cukor

gyümölcs izlés szerint

Elkészítés
  1. A tojásokat a cukorral robotgéppel felverjük, hozzáadjuk az ecetet és az olajat, majd a sütőporral elkevert liszttel csomómentesre keverjük. Gyümölcstorta formát kivajazunk, beleöntjük a masszát és előmelegített sütőben 180 fokon megsütjük. Hamar megsül. Tortarácson hagyjuk teljesen kihűlni.
  2. A pudingot a csomagoláson feltűntetett módon elkészítjük és a kihűlt tésztára öntjük. (nekem kb a fele fért rá) Gyümölccsel díszítjük. Tetetjét bevonhatjuk tortazselével is (én nem szeretem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése