2013. május 15., szerda

Csokipuding házilag

Nos kérem én az elmúlt 3 hónapban eddig 12 kilót fogytam, márpedig vannak ételek, amiktől nemhogy fogyni nem lehet, hanem egyenesen hizlalnak........állítólag. Viszont én nagyon-nagyon szeretem a csokit, meg a gyorsan elkészíthető dolgokat. Ez egy remek recept példának arra, hogy nem kell lemondani a finom-és látszólag egészségtelen- ételekről, ha valaki fogyni szeretne. Na jó, a tojás sárgájában sok a zsír, ami emeli a koleszterinszintet, de ha nem tojást eszünk tojással, akkor bőven belefér heti 2-4 darab fejenként, cserébe viszont a stevia a cukorral ellentétben 0, azaz 0 kalóriát tartalmaz. Ráadásul ezt a házi verziót semmivel nem tart tovább elkészíteni, mint a bolti zacskósat, finomabb is, egészségesebb is és a kókusztejnek hála még a tetején a hártya is elmarad.......kész főnyeremény.

Hozzávalók
1 liter kókusztej
1/2 teáskanál stevia
4 tojás sárgája
4 ek kukoricaliszt
2 ek cukrozatlan kakaópor

Elkészítés
  1. A tojások sárgáját felvertem a steviával, majd simára kevertem a kakaóval és a kukoricaliszttel, illetve egy pici hideg kókusztejjel, majd az egészet hozzákevertem a HIDEG maradék kókusztejhez.
  2. Kis lángon főzni kezdtem állandó kevergetés közben, és addig főztem, amíg be nem sűrűsödött puding állagúra. Tálkákba szedtem, amibe előzőleg málnát tettem, hagytam kihűlni.

3 megjegyzés:

  1. Mi az a stevia Zsuzsi?

    VálaszTörlés
  2. növényi eredetű, termeszetes édesítőszer

    VálaszTörlés
  3. Hasonlóan szoktam én is főzni, kukoricakeményítővel! A zacskós pudingporokat én is száműztem! Nagyon guszta a képen!! :-)

    VálaszTörlés