2011. június 6., hétfő

Alma, az első gyümölcs

Hétvégén nem nagyon volt időm írni, rendbe kellett tenni kicsit a konyhakertemet.........de most pótolom.
Szóval ott maradtam el, hogy Eszter evett már, rizst, répát, édesburgonyát és krumplit.......épp itt volt az ideje, hogy kapjon egy kis gyümölcsöt is. Almával kezdtük, bár érdemes vele vigyázni, mert foghatja a pici hasát, így célszerű először csak pár kanállal adni neki.
Az alma gyorsan barnul, ezért csak közvetlenül a felhasználás előtt, frissen készítsük el. Persze a barnulás nem okoz gondot az ízében, szóval ha be is barnult, attól még nyugodtan megetethetjük a babával. Kínálhatjuk nyersen is, de meg is süthetjük alufóliába tekerve. Ne keverjünk bele kekszet vagy babapiskótát, mert azok cukrot és mindeféle tartósítószereket tartalmaznak. Elsőre kínáljuk magában, aztán keverhetjük ezzel-azzal, én is így fogok tenni és természetesen majd meg is mutatom.

Most, első alkalommal úgy készítettem, hogy egy almát alufóliában megsütöttem, lehúztam a héját és kivágtam a maghátát (legközelebb ezt sütés előtt teszem meg), beletettem a mixerbe, pucoltam hozzá egy fél nyers almát és az egészet jó pépesre turmixoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése