2011. június 2., csütörtök

Egyszerű krumplipüré babáknak

Ma újabb zöldség következett, ami a babák étrendjében minden főzelék alapja: a krumpli. Semmi íze nincs, ezért passzol minden zöldséghez és kitűnően lehet vele sűríteni. Eszter annyira nem díjazta, nem baj, majd holnap keverek hozzá valamit az eddigiekből.......

Egy közepes krumplit megsütöttem alufóliában a sütőben (nyugodtan lehet párológépben is kockára vágva, vagy kevés vízzel egy edényben megpárolni, én azért szeretem a sütős verziót, mert ez jár a legkevesebb mosatlannal, illetve így hozzáadott víz nélkül készül, illetve nem sülnek ki a zöldségben lévő vitaminok és ízek), mikor megsült, lehúztam a héját és összeturmixoltam. Kevertem hozzá olyan 20 ml anyatejet és kész is volt.

3 megjegyzés:

  1. Hát az én kisfiam sem szerette magában. Viszont tényleg jó sűrítő mindenhez. A répával és a csirkehússal már imádta. :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nálunk is akkor kerül rá sor legközelebb, ha már kicsit nagyobb étvágya lesz a kisasszonynak és kell valami a zöldségek mellé, amivel jól is lakik........

    VálaszTörlés
  3. Most találtam rá erre az oldalra és mit mondhatnék IMÁDOM!
    Barbi

    VálaszTörlés